Electroplatformele din gama VI&RUS sant proiectate pentru transportul incarcaturilor pe distante scurte sau medii. Ele sant sigure in exploatare pe suprafete tari si netede la temperaturi intre -25 si +45°C
Electroplatformele standard din familia VI&RUS sunt mijloace de transport cu o capacitate de 2,0 - 3,0 tone si cu o forta de tractiune de pana la 2500N

 La comanda se poate livra o versiune a electroplatformei cu cabina inchisa de tip auto.
 Cabina este rigida si este echipata cu geamuri tip duplex fixate cu chedere speciale.
 Cabina poate fi echipata cu sitem de incalzire pentru controlul optim al temperaturii iar
 deschiderea geamurilor laterale permite ventilarea. Pe panoul din fata este instalat
 stergator de parbriz. Designul cabinei este modern, futuristic, corespunzand calitatilor
 de exploatare a platformei.

 
   

 
I.Sasiul

 Constructia acestea este din teava de otel cu profil patrat consolidate prin sudura cu
 bare transversale, asigurind fixarea altor unitati si permitand accesul liber la reparatie
 si intretinere. Lampile de pozitie , farurile si semnalizarea luminoasa si acustica
 corespund normelor CE.

 II.Sistemul de directie

 Punteal de directie din fata este fixata articulat de sasiu.
 Amortizoarele din cauciuc asigura o atenuarea socurilor platformei pe suprafete
 neregulate.
 Unghiul de rotatie mare a rotilor comandate permite obtinerea unei minime raze de
 rotire si o buna manevrabilitate a platformei.
 Comanda directiei-mecanica de tip globoidal surub melcat si rola.
 Diametrul volanului si raportul de demultiplicare al mecanismului de directie asigura o
 conducere usoara a platformei.

 III.Punte motoare

 Motorul electric si reductorul sau sunt montate paralel cu axa puntii din spate.
 Momentul de rotatie este transmis la roti prin intermediul unui reductor cu roti clindrice
 in doua trepte, diferential cu pinioane conice simetric cuplat la cele doua semiaxei
 descarcate.

 IV.Echipament electric
 Instaltia electrica standard este de tipul conventional ( contactori si rezistente de
 putere ) insa optional poate fi livrata si cu instaltie de control electronic al vitezei 
 ( regulator impulsuri CURTIS ).

 Motorul electric de curent continuu cu bobinare conexiune serie. Contactorii cu sistem
 de dublu contact cu arc si si camera de stingere cu baleiaj magnetic
 Controllerul de comanda cu cinci trepte la modelul EPVR 2000 si cel cu sase trepte la
 modelul EPVR 3000 asigura caracteristici dinamice deosebite: pornire lina, ferind bateria
 si economisind energia in timpul lucrului cu doua caracteristici automate.

 Sisemul electronic de control CURTIS asigura o deplasare mai lina si avind modul de
 franare dinamic cu recuperare permite utilizarea optima a resurselor bateriei.

 Platforma este livarata cu baterie de tractiune standard. La comanda aceasta poate fi
 schimbata cu baterie de capacitate sporita.
 

Electroplatforma
Baterie cu capacitate sporita (Panzer)
.
Voltaj [V]
Capacitate[Ah]
EPVR 2000
 2 x 40
 160
EPVR 3000
 2 x 40
 280

 V.Sistem de franare

 Platformele sant echipate cu frane cu tambur la rotile motrice. Franele se actioneaza
 prin doua sisteme independente:a)frina de serviciu , sistem hidraulic cu actionare de la
 pedala si frina de parcare cu actionare manuala.

 Odata cu actionarea sistemelor de frinare printr-un microlimitator se interzice
 alimantarea cu tensiune a consumatorilor platformei fapt care protejeaza bateria de
 suprasolicitare inutile.


 

 

 

 





























 

 Despre noi | Stivuitoare | Electroplatforme | Transpalete | Baterii | Redresoare | Service |  Piese de schimb | Leasing | Contact